SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Friday, August 21, 2009

Salam PerkenaLan...

Salam...Alhamdulillah esok dh poce...Ramadhan....aku bru je sihat..demam since saturday...badan panas menangis srg2 kt umah...mse 2 la terkenang mak ayah kt kpg..lau dlu merengek je mak ayh dh risau dh ade org urutkn bdn picit2kn kple...tp lain plak kali ni..aku srg2..tunang??dia blk seremban..n aku plak lately ni asyik gaduh je ngn dia..betul kata org dugaan di alam pertunangan mmg menguji iman seseorg..aku ni bkn tabah sgt pon..dia??sme je..kmi manusia biasa...dia dtg jmpe aku on sunday tp gaduh jugak..ermmmm gaduh gaduh gaduh....aku nk ngadu kt spe ek??ssh nk ngadu sbb org akn slhkn aku gak..sbb aku ni BRUTAL ckit...mmg aku slalu wat silap...nape ye??aku ni terok sgt kew??kurangajar??biadap??dulu dia slalu jd air..tp skrg kmi sme2 api...xkire dimana n spe d sekeliling..lau nk marah nk gaduh xkisah la depan sesapepon..malunyeee...dia dh xreti nk jge hati aku kew??ke aku yg degil n keras kple..aku la kot...aku kn sentiasa 'superstar' dlm semua hal..aku dh puas menangis..dpn pc nangis..dpn kwn2 aku gelak2 tp pas2 aku nangis masuk toilet...smlm huja lebat..aku mmg tkut lau guruh2 nih..kilat lg la..bkn tepengaruh cte katun tp aku mmg slalu tbayang kilat 2 lau makan org...eee takutnyeeee....aku tekejut gler sbb kilat 2 sgt terang n jelas kelihatan kt luar aku trs mnjerit n masuk toilet...duk dlm gelap n menagis....pas2 aku tbe2 kesian kt dri aku..
hihihihi....mmg cam budak aku menagis..ingt lgi kat mak ayh..even tgh taip ni aku nangis gak..nape lately ni sedih sgt huh???aku rindu GG aku...aku rindu mum pap...lgi2 abg aku...nape abg blk swak...pas2 yanti akn tggalkn aku gak...lgi wat aku sedih..dia la satu1 nya org yg aku sayang kt cni yg leh jge aku...GG ade tp xsme cam dia..dia kakak aku...ok2 xpe...kt bwh 2 antara surat pertama aku n GG..aku sje bg nk wat dia sedar yg dia dlu cnne ngn skrg cnne...nk dia ingt aku ni PWINCEZ dia..aku ni baby dia..mne leh kasar2 ngn aku..hihihi...aku rindukan dia...maafkan my sayang...i cant be da best but i'll show u my love was da best....tankz 4 everythng....

Salam my dear...

1st of all...i love it when u call me GG!!i hop, stat from 2day...u cn call me..GG...no zizi anymore...boleh?klu xleh xpe...hihi.. 2nd,skang ni...awk tgh tggu bas...nk dtg ke menara matrade kesayangan kite...sabarlah menanti wahai zarith ye...kesabaran adlah teman yg plg indah.tp, pg2 ni..ade smthing yg mnguji kesabaran sy..smpai2 je, nk msuk B2, palang xleh bukak.pastu guard dtg, kate ade certain car yg dh kna block..dh xleh paking bwh..oh man!damn!klu nk tnya pape, sile tnya org tgkat 17!yg sy plik dn marah, sbb knapa diorang nk kedekut sgt paking kt B2 tu..??bnyk lagi kosong wak..tak luak pun klu ktorang paking c2..sume nk bagi org2 lame je...xpe2...sy saba sy saba... 3rd...smalam...kte dh discuss bnyk bnda kan.dn mgkin lpas ni...akan bnyk lg bnda yg kite akan bincang...dn ia xkan terhenti..selagi kite menghela nafas kita.dan ini juga yg sy harapkan utk hubungan kite...xkira ape jua status hub kite pun, ia akan kekal..hingga nafas kite terhenti..ini doa sy...

4th,to answer all questions as u forwaded below..1. nape awk xterfikir akn bkwn ngn sye??= sebab sy manusia,awk manusia,punye naluri yg sama,inginkan jalinkan ukhwah yang disayangi Allah,utk cari someone yg bisa mengisi kekosongan hati kita.

2. awk cerewet?? kwn camner awk pilih??= as i said yesterday,sy memilih kawan yg baik dr segi luaran (1st impression),pastu sy akan knal, sama ade, sy blh terus berkawan ngn dia atau tak. trs trg sy katekan, sy suke sesuatu yang cantik.

3. dr segi luaran?? ape wat awk xbrani?? ape yg awk nmpk??= dr pndngan mata kasar, kite blh mnilai seseorg hnye dgn mlihat cr penampilan dia. tp itu yg tersurat, yg tersirat?kna cari sdiri.cmne nk cari?kna knal. xbrani amik risiko,even dlm hati mmg nk knal dn bkawan ngn awk. nmpak awk? (dh jwb dlm msg smlam).

4. apa cra sye tsendri yg awk nmpk??= awk xkisah ape org lain kate psl awk. awk ade pndirian, cm xckup teguh.ape yg sy hrp, mgkin awk blh amik kate2 dr org lain, yg positif.yg negatif,lupakan dn buang jauh2.

5. bila awk dh kenal sye?? nape ade "kan?" awk yg nmpk n nilai...so??
= sy nk knal awk lgi..sy nk kwn ngn awk..sy akan cube cr sesuatu dlm dri awk. ada "kan?" sbb utk kepastian drpd awk sdiri.so...here we are..dlm nyata...kite dh berkawan hampir sebulan.


awk...mgkin care kite berbeza...care awk merindui sy, x sama care sy merindui awk...awk pnye prasaan awk, also do i.yg pasti..for this time being,persahabatan ni buat sy gembira...for the future...insyaAllah...HE knows the answer.and when the times come, HE will let us know...
♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: