SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Tuesday, March 23, 2010

Sabar~Mulia~JujuR~TabaH

Terima Kasih Tuhan....
bagi aku semangat...
bagi aku kekuatan...
bagi aku kerinduan...
bagi aku keselesaan...
bagi aku ketabahan...
bagi aku kesabaran...
tapi aku di cabar lagi ya Tuhan...
tapi aku hilang sabar lgi ya Tuhan...
melenting kah aku??
marah kah aku??
merungut kah aku??

kenapa pada aku..beban ini aku terima..beban ini aku tanggung...tapi aku berfikir lagi kenapa aku??
Allah akan terus menguji hambanya yg di sayangi...ya aku di sayangi MU Tuhan...
airmata yang mengalir perlahan...aku terus membisu..airmata terus mengalir mengikut alunan pipi ku yg semakin gebu...mengikut lekuk hidungku...

inilah peliknya sesuatu perkara yang bernama cinta itu.

gergasi mana pun,
segagah petir pun,


kalau sudah cinta...akhirnya akn binasa....
bkn hanya utk yg bercinta...
tapi pada saudara mara..sahabat..teman sejiwa...semua sama...
kalau sudah cinta..bila d sakiti mula rasa nak mati...

cinta...
begitu indah..
begitu mudah..
begitu susah...

aku kata dia tak kenal aku.

dia kata dia sudah tahu.
aku kata dia tak faham aku.
lama aku cari sabar untuk aku.
aku membatu...diam seribu bahasa..persetankan perasaan aku...
aku kecewa...bukan sekali dua...

ampunkan saya yang masih lagi di sini.

setiap airmata kamu yang tertumpah kerana saya,
saya minta dimaafkan.
saya minta disabarkan.


saya juga, seperti kamu, wahai kekasih, sedang mati dlm alam sendiri...masih mencari


ampunkan saya kerana saya tidak ada untuk kamu...
ampunkan saya kerana saya tidak mampu untuk menjaga kamu dan menengking bangsat2 jahat yang mengganggu jiwa kamu.


semoga alam semesta melayan kamu sebaik2nya.
semoga kawan kawan kamu ada untuk kamu..
semoga sahabat kita yang tidak ramai itu masih meneman kamu menjaga kamu


dan jangan sekali2 peduli dengan orang kata.


ini cinta kita.
biar kita yang rasa.
setanlah yg menganggu kita..
kerana itu kita bkn dia...
sial hari hari tidak ceria tanpa kamu...


tak ada orang yang kenal saya macam awak kenal saya...

saya sunyi tanpa awak...
awak kawan baik saya...sahabat saya..teman saya...
tapi takpa kalau awak terpaksa tinggalkan saya..
mgkn saya bukan utk awk....

aku hanya datang untk bekerja...aku akn balik bla masanya tiba...
tidak ada makna lama lama...sepia makin ada dlm jiwa...
setiap airmata yang tertitis adalah hukuman yang mengekehkan kelalaian...
aku hampa..aku kecewa...biar aku merana...kau siapa??bkn sapa sapa...
baik aku bertaruh demi jiwa...

biarlah org kata aku menabur onar..

panas sikit, mencarut.

bahang sikit, mengarut.
merajuk sikit merungut
menghargakan sesuatu bila sudah tiada.


itu biasa.
kita.


macam bergaduh dengan mak.
bertekak dengan bapak.
benci kawan2.
hina rakan taulan.


itu biasa.
kita.


mati mak bapak kawan2 rakan taulan,

baru terdiam.
hendak luahkan apa??sudah terlambat..taburkan pada pusara...dgn lelehan airmata...
terluka..merana...sudah sia sia...simpan saja..lakonan drama manusia....

tak ada manusia sempurna.

maka tak ada cinta yang sempurna.
yang ada cuma redha dan percaya.

bila sesuatu itu diserahkan pada tuhan,
kita akan terima;
terus untuk kita,
atau ditulis jodoh tiada.


insyaAllah.
kekuatan dikasikan pada kita.

*terdiam

kenapa airmata teman sejiwa??
sudah masa aku berbicara sudah masa aku hilang sabar...

terima kasih, Wahai tTuhan.

untuk teman yang kau pinjamkan.

aku bahagia...

*senyap......
♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: