SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Monday, December 27, 2010

"Jangan Menangis Sayang"

.......Itulah luahan kata2 dr Mr H.u.b.b.y setiap kali menatap mata saya.."Sabar ye Sayang"..dgn harapan Pn I.s.t.e.r.i tidak akan pernah bosan dgn ungkapan tersebut & akn trs mengerti..hari2 telinga ini pasti mendengar "sabar sabar sabar"..ye Mr H.u.b.b.y sayang akn terus bersabar...Inilah kisah & Anugerah yg harus dipikul..gembira?? sedih?? harus ke ada perasaan sedih?? habis kenapa menagis?? airmata tu kan Anugerah yg ada pada setiap wanita..bkn utk dibazirkan tapi utk menikmati setiap satu perkara yg Allah Swt kurniakan utk kita..dikala kesedihan..kegembiraan... airmata pasti jd peneman...

Saya menangis bkn kerna merungut bkn kerna menyesal tp itulah satu2nya cara utk saya meluah segala rasa yg hadir dlm diri..saya bkn lemah saya bkn kalah..saya akn trs gagah...Ya Allah maafkan saya sekiranya gagal menjaga airmata kurniaanMU...

"Jgn menangis mcm semalam lgi ye Sayang..Hubby rse sedih & kesian sgt kat Sayang..Tak sanggup tgk muka Sayang yg sedih itu"....MAAFKAN saya Mr H.u.b.b.y gagal mempertahankn empangan airmata akhirnya menjadi tasik di kelopak mata mencurah2 bagai rahmat dr ALLAH..(wooo blh tahan jiwang org xsihat ni ye)..Keadaan diri yang kurang sihat yang tidak selesa perasaan kurang stabil wat sayang terlalu sensitif...TIDAK DOCTOR...saya bkn complain tp saya khabarkan keadaan diri..Si Dia juga mendengar..syhhhh.."Jangan salah faham jantung Hati saya"...

Saya pasti kuat..saya kenal diri ini...En S.u.a.m.i, keluarga, sahabat sentiasa d cc.."Jangan menagis lagi wahai Ratu Hati"............

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

2 CeLoteH ChiT cHaT:

UrBelovedHubby said...

sayang sayang sayang...hubby sini...klu jatuh skalipun airmata sayang, jari hubby setia lap dan keringkannya...agar tak terus jatuh ke pipi...this will be our amazing & wonderful journey!!

UrBelovedWiffy said...

Hubby hubby hubby...terima kasih kerna memahami..harap hubby xjemu bg sokongan kt sayang..jgn pernah jemu ye hubby..sayang perlukan hubby..kta akn lalui semua ni dgn tabah ye..