SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Monday, July 25, 2011

PENGHIJRAHAN itu pasti kini datang dari hati..



Alhamdulillah.. Syukur padaMu Ya Allah Swt.. Bukan mudah untuk diri ini menyimpul satu keputusan tp dgn hati yg tenang, ikhlas, lapang Alhamdulillah saya yakin & pasti inilah keputusannya.. Penghijrahan untuk ke arah lebih baik & terbaik dalam hidup saya..Bukan semata² fesyen bukan paksaan En S.u.a.m.i mahupun k.e.l.u.r.g.a & kini yakin sudah sampai seru untuk saya melaksanakannya.. Terus terang saya katakan membuat keutusan ini bukannya mudah kerna perubahan ini jugak mengubah cara penampilan saya selepas ini, sikap, tingkahlaku..MAMPUKAH SAYA?? 

Alhamdulillah perubahan ini disambut baik semua pihak specially En S.u.a.m.i & My F.a.m.i.l.y yg of cz dh lme meharap perubahan ini.. banyak kali saya tangguhkan niat ini sbbnye saya xyakin pada dri..betul ke saya ikhlas? betul ke saya ready? But now i made my decision.. Inilah saya inulah jiwa saya... 1 lgi perkara yg saya wat yg membuatkn En S.u.a.m.i HAPPY sgt² is my perubahan lerr... En S.u.a.m.i xpernah memaksa xpernah merungut xpernah melenting tp En S.u.a.m.i slalu ckp "Perubahan biar ikhlas kerna Allah bukan semata² kerna dia & perubahan itulah doa & harapan dia" Alhamdulillah.. Doakn yg terbaik untuk saya & diberi kekuatan iman dlm diri saya...

:♥: Doakan saya....


♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

9 CeLoteH ChiT cHaT:

wardah @ fie shah said...

Alhamdulillah :)

f.i.e.z.a said...

alhamdulilah :) ktk suka k tdg camnei?shawl ka nok ada awning ya?

NM02 said...

alhamdulillah

baguslah pia... akan terharu dengan perubahan ini

moga akan terus kekal, jgn jadi mcm akak okesss.. belum sampai seru sepenuhnya... tak baik kan..

tak sabar nak jumpa pia ngan penghijrahan baru ni..

Sedetik Cuma said...

InsyaAllah, Sis :) Niat yang baik akan mendorong terus untuk diri bertambah baik..

ZZnoor said...

alhamdulillah...syukur syukur dan syukur..
moga terus kuat dan dilindungi setiap niat ikhlas dan baik yg dtgnye dr hati sayang..
teruskan...damai itu ada...hanya mau atau tidak je...

..::SangRatoo::.. said...

Alhamdulillah..Hijrah itu satu pengorbanan..berkorban utk ke arah kebaikan..insyaAllah :)

Galuh Cendra Kirana said...

sayang..., congrats!!!!! (^_^)

MrS JaJa said...

cayang, saya suka perubahan awk..sy sentiasa support awk..mmmuuaahh..cayang awk..

@y@ng m@rin@ said...

Alhamdulillah.....PENGHIJRAHAN memerlukan KEKUATAN....KEKUATAN itu datang dari KEIKHLASAN.....Hati yang IKHLAS akan mendapat BERKAT yang diREDHAI........amin......