SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Friday, September 4, 2009

My Fav...Dapur Sarawak...

Salam semua.....setelah sekian lama....aku merindui mkanan Sarawak baru smlm (4.09.09) aku dpt menikmati makanan Sarawak...aku bbuke kt Dapur Sarawak....kt Setapak...ade mee kolok ade laksa swak..aku miz gle nk mkn mee kolok n laksa....beshhhhhh....aku g wit Zz n Kak Elin...
ble tym order aku cam xsbr2 nk ckp meekolok n laksa..hihi...aku suh Zz try mkn nasi campur cz ade umai udang...Umai ni cam sushi tau..umai x dmasak tp juz d perap jek...hihi actly aku xpandai mkn tp org ckp sedap..aku suh la Zz try...den ade tempoyak goreng..lau my mum dia msk tempoyak grg siap letak udang lg...sedappppp!!!! den ade bubur pedas....kt kpg nenek aku mmg pemez wat bubur pedas..alhamdulillah sempat d turunkan ilmu nye ke ank lelaki dia...hihi nape bkn mak aku sbb mak aku xintersted kot..so adk laki mak aku la yg terer msk bubur pedas n my mum said lau aku kawen nnti dia nk suh uncle aku wat bubur pedas...yg besh wat kt seremban cz nk bg semua kwn2 rse masakan swak...lau nk try dtg kenduri kawen aku nnti...hihi...lme lg la...
nk tau aku order ape..ermmm aku order mee kolok air pepsi n Teh C special...Zz lak mee kolok n nasi wit lauk umai tempoyak bubur pedas telur dadar n sayur...dia amik ckit2 jek sbb nk try nye psl...Kak Elin lak laksa swak n nasi wit lauk tempoyak sayur daging n also SIPUT SEDUT...ade bubur jagung..fuh sedap bubur jagung 2...

kami menikmati hidangan dgn penuh rse kesyukuran...nyum nyum...lau nk try mknan swak try la kt dapur swak ye..xjauh la...sedap.....Dapur Swak ni milik pelakon dr swak emmm nme dia Mahmud...xtau lak nme full dia..hihihi....

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

1 CeLoteH ChiT cHaT:

Desk Of Carlo Santeekee said...

Excuse me.. ade number restoran ni x? TQ.