SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Tuesday, September 8, 2009

Suara hati Saya...

  Awak,
  banyak org suka tgk saya ngn awak..
  tapi banyak org xsuka tgk awak ngn saya...
  banyak org ckp awak ni baik...
  tapi xbanyak yg ckp saya ni baik...
  banyak yg ckp beruntung saya dpt awak...
  tapi xbanyak yg ckp awak beruntung dpt saya...

  Awak,
  awal sgt ke kita pk nk kawen??
  awal sgt kte kita bertunang??
  awak yakin ke kita leh trs bersama??
  awak yakin ke saya ni pilihan awak??

  satu malam lepas hari 2...
  rajuk saya x dilayan...
  nangis saya yg macam renyai hujan..
  saya tertidur kerna xmampu berbuat apa apa..
  hanya suara juwita saya berkata kata.. pelik saya lena...

  Salam..maafkan saya jika saya hadir dlm hidup awak..
  sekian lama terpandang seorg yg dahulu ditemukan dlm kotak gelap..
  ekori awak terima kasih tuhan bagi saya peluang...
  menjadi seorg yg begitu peduli..
  saya mula suka permainan ini...
  betul2kan kedudukan nyenyak..tersentak buka mata..kosong..aneh...
  semoga ada yang nampak gelisah ini, sekali sama bengkak merah mata..
  bukan mahu mati.

  sekadar mahu mata2 simpati..hampa..pejam...

  mencari2 sesuatu makna untuk hidup..
  biar yang lama asal bahagia...tidak...
  jadi la yg baru kerna layak...
  berfikir..ada saja yg xkena..resah nafas laju bising..
  salam atas engkau..."ya"..
  siapa?? syaitan...bangun tersenyum..permainan lagi..
  pengganggu...pergi..jgn ganggu..

  rasa best awk kejut saya pagi2...
  rasa xnak mati..
  xbest lau bangun awak xde..
  rasa cam mula nak mati...
  awak yakin tuhan tahu??
  betul ke ujian ni utk kita??
  baiklah saya percaya..tp xnk diabai selama..
  kita hanya bersama dan mati...

  awak balik kampung..saya...
  mana arah tanpa awak..xnampak jalan..gelap tapi siang..
  semak..sembab muka pgi2..alasan kosong kehilangan awak..
  saya rindu awak gelak tgn celah ketiak..
  menjerit terpekik gaduh gurau..sayang tetap sama..

  bersolat saya nangis.
  berbuka saya nangis.

  tidur saya nangis.
  mimpi saya nangis.
  bangun saya nangis.
  senyap saya menung
  senyum...biarla...gila..

  apa lagi yang perlu saya mahu?

  tidak ada.
  cukup apa adanya...
  selesa..yakin...xmungkin..
  terima kasih tuhan selalu bg masa..

  pembohong nnti terluka lagi...
  berubah tp dah janji...
  hati ni sakit..harus...
  rasa2nya bila org nampak saya baik...
  gelak terbahak2..nampak cantik...
  hakikat buruk ngelabah xtentu pasal

  kita gaduhla...
  kita happyla...
  kita romantikla..
  kita sweetla..
  kta bahagiala..
  kita bukan mcm dia...
  kita lain jgn samakn cam mereka..
  kadang2, penat kita fikir siapa kita..

  rupa2nya jauh dari realitinya.
  jangan pedulikan..yang penting kita ttp kita..
  tidak ada makna..pedulikan mereka..
  kita bermakna...
  xkn sama selalu berbeza...

 awak,
  jgn buat saya menyesal bersama awak..
  takut gugup xterkata...
  ke arah negatif ttp ada tp jgn jd nyata..
  berjanji pada saya awak xkn ulangkn lagi...
  saya boleh mati...rasa mula nak mati...
  "ya" saya brjanji xkn ulangi lgi...janji...
  bahagia rasa lega bila..hilang gugup..resah...

  awak marahkan saya...dia kawan lama..
  niat sbb marah..hilang kawalan terbabas...setan...
  panggilan...suara awak..ya saya bercakap benar...
  awak sayang saya..."ya sayang".. awak....
  sayang...senyum tarik nafas...lega..
  xkn berhenti menyayangi awak selagi awak sayang saya..
  berhenti...hilang rasa sayang??pelik..penjelasan....
  jelas terima kasih..memahami...senyum lagi...lega...

  jagan biar saya sepi..biar gaduh jgn sunyi...
  itu kita mmg xleh lari...pegang tgn saya kita sembunyi...
  nnti dia ada..siapa??manusia??bkn!! syaitan...
  biar saya ssh bersama awak...biar saya jaga..smpai tutup mata...
  percaya...awak kenal saya...

  berlari...cari bahagia....pelamin kita d sana...
  nikahkan kita....lafazkan ikhlas dr suara jiwa...
  jgn biarkan saya pergi..awak perlukan saya...
  susah payah..merungut tp itu hnya kata2 sementara..
  saya yakin awak akn bahagia...
  selagi awak bersama saya...
♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: