SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Monday, October 12, 2009

Kata Kata untuk dilafazkan...

Terima Kasih Tuhan....dunia penuh keajaiban...juga penuh dugaan....
hari2 ku pasti ada yg indah yg sedih yg mengecewakan...huuu...jgn mengeluh..psti ada yg lebih ssh...
terima kasih krn kau hadir mmberi sinar harapan...byk membantu..aku yg degil...yg baran...tp kau sabar...
pernah kau marah aku melenting..pernah kau tegur aku merungut...pernah kau tengking aku menansgis....
kau sabar ye..pasti aku berubah..kau dibagi padaku utk luruskan perjalanan hidupku...
aku kah tulang rusuk mu..aku kah yg tercipta untukmu..

*diam xpasti*

kau senyap bila aku membebel...kenapa?? sbb nk bg aku jd dewasa...xnak makin membara..bahaya katanya...aku sengaja xnk paham sbb aku nk dilayan..nak merengek...xkisah kalau2 kau bosan tp ko ttp layan....gaduh kadang2 xingat dunia...aku jd sgt berkuasa..bercakap hingga hujung dunia katanya...aku lebih suka kita gaduh bising bising tengking tengking terasa hebat suasana tapi aku lupa semua hnya menghancurkan apa yg dah di bina..ikut perangai lama mmg xkn jadi dewasa....aku marah ikut sedap. bila marah aku ada alasan untuk jadi binatang. aku ada sempat untuk jadi gila dan menggila. nanti2 bila sudah tukar situasinya, lain cerita. yang penting, bila ada kesempatan...aku sakit hati maka aku mahu kau disakitkan baru kena pada situasi baru adil tapi adil pada aku mungkin tidak untuk kau..aku perlu akukan yang aku pernah hidup dengan marah. semua benda tidak kena. semua benda tidak betul. semua perkara sial. semua macam biol.

*menangis lagi mengenang skrg slalu gaduh* (tarik nafas pejam mata..ada muka dia la...)

aku tertanya tanya..apakah ada perempuan seperti aku...tapi tuhan bg aku seorg lelaki yg sgt memahami...
dia sabar dgn sikapku mmg ssh nk tengok dia marah...setiap masalah pasti ada cara kita selesaikan katanya...hati kena tenang baru boleh berbicara pun katanya...tapi aku tewas suka bermain dgn kata hati...

sayang......

aku tulus menyayangi mu...bkn main main...aku nk sayang kau smpai aku hilang mampu...tapi aku sendiri xtahu sampai bila waktu itu...aku takut kau pergi dulu..spe nk jaga aku..spe nak layan aku..spe nk pujuk aku...kau gila nk tggalkan aku...janji aku mati dulu...kau boleh hidup tanpa aku..kau kuat aku ni  hanya tulang rusuk halus dhla membengkok mustahil aku mampu tanpamu...

kau dan aku setahun kenal..aku ajak tunang...aku takut lama2 buang masa aku buang duit aku tapi kau pergi tinggalkan aku...sekarang 3bulan dah tunang..tunggu masa kawen kau dan aku...mula hidup cara baru..aku xtahu kenapa aku malu malu.kau tunang aku tapi tetap ade rasa karen satu badan...

*hari suram sbb gaduh lagi...(wat'z wrong wit u asyik nk marah2 je)..mendagu*

di seremban mlm2 sms adik kau suruh wat air milo..aku boleh jalan g bwh tapi aku malas...aku nak bersama kau..sakit perut menagis sbb kau xnak urut...xboleh urut2 xmanis katanya...naik tgga hentak kaki kuat2 nak tunjuk kekwat...sedap air milo aku mengantuk...kau suruh aku tdo..baju biar digosok seluar biar d gosok..baring rehat takut esk penat takut xcukup tdo katanya...ya tuhan baiknya lelaki kau bg padaku..

perjalan dari seremban ke tempat kerja agak jauh tambah sesak...10 minit masa perjlanan mataku sudah minta ditutup..lawan lawan aku tetap kalah..aku tido...tapi aku cakap sebelum tutup mata supaya kau tahu aku akn tido...kau xpenah halang xpenah marah..shhhh tdo nyenyak smpai kau kejutkan...kau bawak keta laju2 kau break aku trse..bangun marah..xmo laju2 kau senyum perlahankn kereta turunkan had laju..

yang paling aku sedih* bila smpai d trafiz lite sebelum ofiz...

aku bangun tampal make up...kau makan lolypop aku senyum...pegang muka aku renung mata..ya tuhan merahnya mata..maafkan aku..kau mengantuk aku xtahu..aku layan tdoku layan mimpiku layan rengekku tapi aku lupa kau tdo lambat gosok baju tido lambat nk pastikan aku betul2 nyenyak..ya tuhan macam apakah aku...byk masa aku berfikir rasa bersalah biarkan kau...tapi kenapa kau xkejutkan biar aku teman...

aku mmg pentingkan diri aku
aku
aku
aku
kerana itu aku tidak pernah jumpa apa yang aku cari.

aku jumpa dan aku bikin ia lari.
aku jumpa dan aku pula yang lari.

maafkan aku kira aku bohong aku minta maaf dan akui silap ku tapi aku dendam dlm benci..aku janji aku xtepati dendam aku akan lupa dan aku rasa bahagia bila hati sudah jd biasa...

ramai sudah aku sakitkan jiwanya hatinya tapi aku sayang semua termasuk kau yg sgt aku cinta...jgn kau lupa aku sebenarnya insan biasa yg perlukan kau hingga hujung dunia...jgn mati ya biar aku jaga aku mati xpa...

jangan marah ya..aku juga seperti kau...
♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: