SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Tuesday, October 13, 2009

Kawan Kawan....

Siapa kita bila berkawan...kta jadi seperti mereka...seronok...gelak sme2..sedih sme2...merapu sme2...gedik sme2...poyo sme2..biol sme2....sorang komplot semua ikut skali..itu kawan smpai mati...kita kwan ni jauh2 bau bunga bila dh dekat bau taik...yg taik 2 wat kita bersama....katalah apa saja dia tetap kawan..xkira org kutuk apa...yg penting dia tetap kawan kita..jgn kita join sama cita burok kawan kawan kita...bila tiada mereka maka hidup akan menjadi begitu statik. tidak ada dinamik. tiada pelangi. tiada kicau meriah...blur suram..mula la cam org sakit jiwa..semua org jd xkena semua org jahat sbb xpenah rasa bahagianya ada kawan...


sama2 suka menyanyi....aku tidak punya suara yang indah tapi kawan pekakkn telinga berseronok mcm tgh tgk superstar..kawan nk ckp jujur suara buruk cam katak tp xnk lukai hati kawan pendamkan saja...menyanyi la walaupun menyakitkan telinga...


ye ye ye. aku sedar diri aku tidak punya paras menawan. tapi aku sudah mula yakin pada figura aku yang kini. aku sudah terima jasad aku yang baru ini. cukup2lah aku dibenci dibuli ketika zaman anak2 dulu, kerana buruk, kerana busuk, kerana hina, kerana celaka.ahhh 1 semua mulut2 jahanam yg xreti menilai...paras sendiri xsempurna rupa tp lebih bahagia mhina janji hati suka..maka sila berambus jika xsuka...byk lgi kawan2 yg suka...


wat apa list kawan yg berjuta juta untuk dibanggakan tapi xde satu yg ikhlas duk diam2 dlm hati...ade yg lalang...depan semua suka mmg semua hebat belakang ade sje xkena..salah ckit pggil kwn ramai2 mari cta pesal keburukan kawan...kawan macam 2 baik langgar smpai mati...


bila kita dh hebat..dh terkenal dia sanjung sbb jd menteri sbb jdi ketua mula la ada kawan yg tba2 mengaku kawan bicara , dua tiga menjak ini, tiba2 berderet2 kawan di sekolah rendah, sekolah menengah, universiti dan dari mana2 ceruk mengaku pernah bergembira sama. nama2 yang aku tidak kenal. wajah2 yang aku tidak cam tba2 mengaku kita pernah jd rakan seperjuangan pernah ssh sama2 mula ungkit kisah lama dia pernah tolong pernah bg nasi lemak pernah kasi tompang...ada yang kembali bertegur kerana mahu pinjam wang. ada yang mahu ajak kopi2. ada yang mahu tumpang rumah. ada yang sekadar mahu aku mengaku kawan...pelik tp benar itulah realiti kita berkawan..susah nk cari kawan yg sehati sejiwa



kalau dia kawan dia bercerita tentang segala sesama sendiri. dari dia masih bercinta dengan teman wanitanya yang gila dulu, sehingga sudah putus, sampailah hari ini, semua diceritakan. sama seperti aku yang mengongsi semua tentang cinta kisah suka duka tapi bila xsuka mula buka pekung di dada...sial benar aku ini. posesif tanpa fasal. siapa aku pada mereka. sekadar teman yang mereka punya. hidup mereka kenapa aku mesti peduli kenap perlu aku cerita kenapa aku perlu mendengar...sebab kau kawan...

aku xsuka apa kwan xsuka sbb kitakan kawan...sebab xtau kenapa, tapi sebab kau xsuka aku ikut saja...mula sayang mula suka semua cerita kongsi sama2 kawan silap mula jd cilaka.jgn kawan hasut semua biar dia sorang2...maaf kawan aku xbiasa ada kawan aku biasa sendirian..mari berkorban demi kawan mari tolong kawan nanti kawan balas dgn kasih sayang lepas tu buat sial...aku perlu kawan dalam sendirian..aku xfaham tuhan apa ini dugaan?

aku sayang kau
kau
kau
kau
kau....lagi....
xdelagi...cukupla...aku xmampu jaga ramai2 hati kawan...

aku tidak mahu masuk campur lagi hal kawan tapi hati kesian aku bagi lagi bantuan..taik kau berikan..aku terima tapi sedikit menagis lap saja mulalah hilang bedak kembali ditampal..bodoh bodoh bodoh itulah aku...
ya tuhan kenapa aku?? rajuk kau sumpah aku risau marah kau janji aku sasau...persetankan perasaan janji aku sayang...

risau memulakan satu persahabatan kerana sgt membahayakan tersangat bahaya.aku sedang menutup jiwa untuk persahabatan..seperti dulu2...kerana aku mmg tidak pandai berteman. maka perlu apa aku berpura pura??cukupla sekarang apa yang ada...

kawan-kawan, aku sayang aku suka aku cinta kita jgn pisah..prihatin tu bkn bodoh..mulut yg lancang,bhs yg terang juga tak bodoh..itu maknanye kite telus..maaf ya hati kawan...

bersandar penat*

aku berehat mgkin cerita hari ini aku simpan utk esok..kita kabarkan pada kawan...
♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: