SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Monday, October 12, 2009

Me & Dia....di hari raya....

Me jemput dia kt aport...me g sowang...ckp kt adek sblm tdo "xyah ikut akak esk tau..akak nk dating ngn bg G..ee duk umh tggu akak blk ye"..."alaaa akak ee nk ikut gak..ee boring" shhhhhh tdo ye tdo....

(pagi2)...teng teng..slow slow....g amik bju kurung pink..make up bwk g blk sebelah..slow tkut ee bgn..lau dia bgn msti nk ikut..adoi adek me yg srg ni..."akak, ee tution jgn g jln2 tau...tggu ee blk lu tau" me lak g salun den dia blk tgk me xde...merajuk gle2....ok2 back 2 our story...

mum pap sofia g jemput zz lu ye....alamak aku dh lmbt la...zz smpai kul 10..me 9.50 stil kt umh...kne drve lju2 la ni...me smpai 10.15..xdela lmbt sgt...zz pun bru je msg ckp bru landed..tggu bag lgi 1 cte...neves ni neves ni...

dia : Assalamualaikum sayang....(merenung aku)
me: Waalaikumsalam...(tunduk malu2..cam kucing spesis besar)
senyap je...(layan perasaan masing2 kut)
borak2 kosong...cmne raya kt seremban..best ke...ramai ke org dtg beraya..X GF ade dtg x??hihih xde xde tnye...mama ayh sihat ke...lip lap lip lap..dh smpai umah.....
mum pap tgh duk beborak kt luar...
smpai2 je trs sediakan makanan n minuman tuk zz..ade satay ketupat...teh O n nescafe....
me: esk ade open house ye...
dia: owh ye kew...ok gak..ramaik ke yg dtg....
me: ramai gak kut lau dh ade khemah..hihihi

spanjang raya..me & dia ade koleksi gmba2 raya...frm da 1st day dia dtg...me rindu dia..
mse berjauhan tym raya me & dia gaduh2 gak..sbb spe???sbb rindu sebenarnye....






berSiap Nk g Beraya Umah saudara mAra....semua kai hijau...me la yg decide suh semua kai HIJAU....



♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: