SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Tuesday, June 22, 2010

Yesterday punya cerita....

Yesterday, family dr Sarawak ade yg dh blk..masing2 ikut turn..hihihi..ade yg stay til Ahad, Isnin & trip last of cz My Fimilia....hihihi....So, smlm pun kne tym off jap nk g aport...xsbr plak nk tggu blk kje..My Familia stil at home...winduuuu sgt2 kt diaorg...kul 3pm Mum msg..ktenye dia kt Mid Valley...blk kje aku akn trs ke sna la nmpknye....besh besh!!

5.30pm je xnk buang mse aku trs ajk Mr Hubby blk n g Mid Valley..diaorg stil kt sna ntah ape yg di wat nyee lme glerrr...hihihi..jmpe Familia trs g mamam kt Food Court..Mum teringn Laksa Penang...Faveret Mum tue...dh kenyang2 kteorg proceed jln2 kt sna....

jeng jeng jeng!!! MNG sale ok!! hihihi..cepat2 ajk mum masuk MNG....conoknyeee...aku mmg dh lme cri suar yg aku sukeee sgt kt MNG...kne tggu sale bru besh...so xdela BERAPI sgt hrgeenyeee....aku wit My luvly Yanti sebokkk je pilih2 bju...ramai glerr org tp under control lgi...xdela bersesak xdela semak...hihihi....aku xjmpe2 lgi suar yg aku nk even bju pun aku xjmpe...mum dh jmpe ape yg berkenan d hati..aduhhhhhh....cam biasela mum sponsor ye....jgn mawah ye mum..luvchiu....sete kt MNG kteorg nk g GARDEN lak....yesh yesh..dh lem kot x soping ngn Mum..windu lak rsenyee...kteorg slalu tuka2 pendapat n dia jugak yg akn komen nnti...IBU ADALAH INSAN PALING JUJUR!!!

Evryone tired dah.....My Brotherz pun dh soping2 wit Pap so destinasi seterusnyaaaaa...GO HOME!!! .lpe2..nk gi TESCO jap...Mum Pap xpenah lpe nk belikn brg2 dapur tuk umah aku..setiap kali diaorg dtg msti Mum Pap risaukn semua tu.yg mkn makanan kt umah aku tu bkn orglain FAMILIA aku gak...nk penuhkn peti ais lerr..yg penting aku SUKEEEE!! THANKZ Mum Pap .nowdah cleepy tired...smpai kt umah bkn nk trs tdo nk mnje2 ngn Mum Pap lu..sebelum tdo nk KISH Mum lu...hihihi...ooopzzz blk umah kne ready kn ckit2 brg2 tuk HONEYMOON!!!! YIHAAAA!!!!.....

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

1 CeLoteH ChiT cHaT:

mr. Hubby said...

we gonna mish all of 'em sayang...huhu..
cpt masa berlalu...
windu mom pap n sume...may Allah bless all of u!!