SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Monday, April 12, 2010

Diary weekend verse 2

Dari kajang kami ke putrajaya Alamanda....sje nk jln2...adek faidz pun join kami..ubat nyamuk kami..ngeh ngeh...jgn mawah ye adek...dlm plan nk ke kedai Nike & Al-ikhsan sje nk tgk2 kasut...Agee n adek mmg suke gle lau g kedai sukan ni...aku pun layan la tgk sepersalinan Nike...wooooo...hihihi....byk gak yg memukau...xpela ade rezeki lebih blh d pk2 kn....wat mse ni hold dlu bnda2 yg xbrapa nk penting....

masuk je Alamanda trs nmpk AUSSINO...memandangkan BED SHEET kat Seremban xde lgi so kami menyinggahla menjamu mata...actlly sje je nk tgk2 cz b4 diz dh g jugak Aussino tp xde yg bekenan...tgk Aussino kt Alamanda cam cantik je kedainye tgerak gak rse hati nk masuk tgk....try cri theme kaler kami tp xbrapa cntik plak coraknyeee...cri cri cri....dpt lak ade SALE so xdela mahal sgt...lau MEMBER leh dpt 10% lebih dr NON MEMBER...byk gak yg 50% tp utk member..nk jd member pun only RM35...baik aku jd member den leh dpt 50%...hihihi Agee trs sign up s a member....tp xsemua leh dpt 50%...but stil ok gak the price...lau nk beli Aussiono mmg kne beli tym Sale....

Dh jmpe pujaan hati..kaler pun kami suke..xlari dr theme kami...kami sama2 berkenan...Quilt wit 2 cover pillow so kne beli Add Bed Sheet n 2 cover pillow lgi...dh jmpe apa yg kami cari..yay!!! xyah pk dah utk set bilik...kt Swak pun dh jmpe kt Sban pun dh jmpe....conok conok..xsbr nk story kt mum n nk tunjuk kt mama..setel je kmi g minum minum juice....dap dap nyum nyum....



♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

2 CeLoteH ChiT cHaT:

Agee said...

amee..so far yg kte plih...alhamdulillah..sumenye perfect..for me la..i hop u too..hihi..
adek ubt nyamuk kte ye?hihi...
istilah br tu...
jgn lupe,kte blm bli 'isi' quilt tu lg tau...hihi...nt leper ke katil kte...mmuahhh

amee said...

alhamdulillah sayang...nnti kta completekn ape yg patut ye...w/end ni kta cri2 brg tuk honeymoon kta cri skali ape yg xde ye..