SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Wednesday, April 7, 2010

HoneyMooN vs BuLanMadu....

fikir punya fikir....atlaz ade subulat suara...ngeh ngeh....puas aku meeting wit c dia...sametym pun psl honeymun...lam kte pun psl honeymun mse joging pun psl honeymun...jmpe2 je cte psl honeymun....bkn ape, aku nk wat semua perfect cz 2 1st time kami akn bercuti bersama2 n also sbg HUBBY & WIFFY....dr dlu lgi aku teringn nk ke pulau...so far SABAH out frm out list...alaaa sabah jiran sarawak je...byk mse lgi insyaAllah kami ke sana la plak...lgipun aku dh try suvey2 hotel...try gak tnye my aunty cz dia bru blk dr sabah...she stayed kt Shangri-la tanjung aru resort & spa...dia suggest aku g Nexus kamrambunai cz nexus je yg murah lau  resort  hotel stakat ni and siap ade promotion lgi..berbaloi la lau ade promotion ni..ermmm tp xpela mybe next tym sbb aky rse nk ke tmpt lain...spe2 nk ke sabah blh la tym cuti skolah ni..tiket pun murah even MAS pun ade wat promotion lau ke sabah....bwkla ank2 g bercuti....ngeh ngeh...

aku tegerak hati nk call 1 resort ni...mak aiiii operator dia baik gle..ssh kot nk jmpe sum1 yg sudi layan org yg byk tnye cam aku ni..dia siap bg idea lgi...aku pun mintak pendapat dia psl honeymoon aku ni...aku nk amik package honeymoon kt resort 2...beshhhhh sgt pakej 2...siap stay kt SUITE lgi ocean view...woooooo..siap sediakn LIMO lg...hrga pun berpatutan n kira dlm budget lgi la...lau mahal2 sgt pun aku mmg xnk..watpe nk bazir2 lgipun lps kawen ni byk lgi kne pk..remember our "rainy dayz"....

yg lgi special nyeeee birthday c dia will celebrate mse hneymoon...aku dh deal ngn kakak 2 wat special diner kt resort 2...yehaaaaa...kakak 2 suggest wat cndle lite diner mybe tepi pntai o kt mne2 aku suke juz da 2 of us..dia akn deco tmpt 2 cntik2...tankz melody!!! i hope c dia will be hppy...cz my birthday c dia dh berssh payah wat special juz 4 me..now will b my turn...

lgipun tuk honeymun ni aku byk mintak tolong tunang abg aku "ARIYANTY"..dia ni pakar bab2 camni...dia byk pengalaman...dia jugak la byk suggest hotel2 ni..yg aku bekenan sgt is TANJONG JARA BEACH RESORT....cantekkk wooooo....try 2 get ratez yanti....

So kira setel la psl honeymoon...dh decide wer 2 go n tiket "belon" pun nk booking dh...adoiii tiket blk raya lgi (leh kai ofiz nye tiket kali ni cover tuk aku & c dia)..yay!!!jimat jimat....till then....

my dweamzzzz.....

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

2 CeLoteH ChiT cHaT:

Agee said...

mm...
smtimes...d place is just a condition to make it perfect...
bt the way we impress & appreciate our moments together is the most precious seconds that we have to remember...
its our dweamzz..

amee said...

yup....xyah mewah2 yg penting kta mhargai saat2 terindah kta bsme...kta ikt kemampuan kta ye sayang...