SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Monday, October 18, 2010

Day #1....

.....Tanpa si d.i.e di cc....serisuly trse sunyi..boring kan bout yg sme amoz everyday tp nak wat cnne ini 'blog saya'..untuk 4 hari ni mmg cerita bout sunyi..4 hari je?? ingtkn 4 tahun..cuba la rse berpisah jauh dr pasangan specially SUAMI..Teman kita tuk segala2nya lgi2 cam saya ni yg Family jauh di seberang sana..yg ada cuma En S.u.a.mi setia di cc...Terima Kasih Miz Jaja menemani saya bermalam bersama saya..[Thankz jugak kpd Family & kengkawan yg concern..oso kpd yg pretend concern anyway tankz ya..bru nk bertanya ye..sje mls nk layan] Clumsy saya diz morning..wake up sendri, cincin tunang cincin nikah slalunye tersedia atas meja seperti biasa & disarungkan di jari manis kiri & kanan..hari ni saya sarungkan sendri..Susu slalunye utk 2 org hari ni saya sje..xde siapa nk pastikan barang2 saya complete xde yg tertinggal..den, saya tertinggal Mr zazi, jam tangan & ......... Crying again sooo badly...

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

2 CeLoteH ChiT cHaT:

Sue-Rya Qistina said...

alalala...cian2 kt dia..so, mlm2 nnt ade peneman x?make sure ade k, at least xde la pia sunyi sgt..klu sue still single, bley gak teman2 dia..ni dh berdua 3 dh..hehe..sape la yg pretender tu ye...hmmmm..

UrHubbyInLao said...

huhu...nape ni sayang...clumsy ye...mmuahhh...klu hubby clumsy, msti dh poloh2 bdn hubby pagi2..hihi..insyaAllah, hr ni msti ok kan...jgn lupe psan hubby ye...nt tgk i-class tu..jdual exam sayang...dh dkt sgt ni..sayang kna wat preparation, ok sayang!! i mish u so much sayang...