SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Tuesday, October 12, 2010

My Sunday...

Penat berKenduri kat Melaka xhabis lgi hari ni dh kene ke Shah Alam plak..Hari ni (sunday) ade class..My Final class utk Semester Tahun ni..Alhamdulillah mission completed..Now just nk tggu tuk FINAL EXAM..am i ready?? huhuhu kne study hard study smart...Hari ni saya smpai agak lambt jugak cz ade Xcident kat highway nk menuju ke Shah Alam den ade plak konvoi motor ntah kemana diaorg tu nk gi..mmg ramai glerrr smpai ade motor yg jatuh2 cz dh beselerak sgt kt jln...ish ish...macam2 kan...

Mcm biasa blk kul 6pm Mr Hubby yg menjemputnye..Saya mmg mls nk drve ke sna..Mr Hubby dh smpai awl upenye...hihi..pagi2 lgi Mr Hubby dh ckp hari ni d.i.e nk jemput awl ckit cz xnk bg saya tggu srg2 lme2..atleast habis clas d.i.e dh ade..Balik clas saya ajk Mr Hubby minum kat SACC MALL..Simple dinner cz lau nk msk msti dh lambat sgt kn..dr Shah Alam ke KL den penat pun xhabis lgi..lgipun Mr Hubby nk menu special kt Asiari Cafe..1st tym jugak mamam kt kedai tu tp tuk saya itz my 2nd tym la..

Xsabar nk sampai 'Teratak Flora' kami cz today Mr Hubby wat cleaning..mcm biasa aktiviti w/end kami..Mr Hubby dh vacum, bersihkan toilet, basuh baju, sidai baju, bersihkan bilik2..everything d.i.e wat srg2 tau..keciannyee kt Mr Hubby...slalunye ade Mrs Sayang d cc tolong wat semua tu..tp Mr Hubby willing nk wat srg2..anyway mmg BERSIH 'Teratak Flora' kami..Thankz Mr Hubby....penat seharian study blh hilang tgk suasana 'Teratak Flora' kami..Alhamdulillah....


 sebenarnye Mr Hubby xchehat..

Pwincez wit Jaket Michelle Jackson..

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: