SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Tuesday, October 12, 2010

My LuVLy H.U.B.B.Y SiCk...

Monday..wake up je Mr Hubby dh merengek2 ckp badan lemah & xselesa...ALAMAK PANASNYEEEE..trse bahangnyee..Mata pun merah & bengkak..Mr Hubby saya xsihat la..sedihnyee tgk muke d.i.e yg sayu itu...ni kali ke2 Mr Hubby demam since kami dh kawen ni..[mula la otak noty kowank tu]..1st time dlu sbb terlalu penat dgn Majlis kami n ade kisah misteri di sebaliknya..Semalam saya menemani Mr Hubby g klinik kat Menara..Malangnya klinik ramai plak orgnyee..turn Mr hubby yg ke12..Mr Hubby dh xleh nk bertahan..Seram Sejuk je rsenye..keadaan yg sejuk wat Mr Hubby makin xselesa..kami beralah nk pulang sje ke rumah..just amik ubat mybe kemudiannye kami ke klinik semula..huhuhu seriusly saya sgt risaukan Mr Hubby..Panas tubuh badannya sgt luar biasa...skrg Mr Hubby hanya ada saya d cc..Hanya saya yg menemani..Saya plak kne kuat tuk semua ni..Saya kne lebih STRONG...

Since Jumaat Mr Hubby dh mengadu badan dh sakit2..Tapi d.i.e gagahkan diri jugak melawan kelemahannya..Saya xboleh menangis saya kne slalu HAPPY tuk Mr Hubby..kne slalu senyum..kata nk STRONG kan..Now Mama, Ayah, Mum & Pap hnya leh harapkan saya tuk tgk2 kn Mr Hubby..OK saya janji akn trs senyum & happykn Mr Hubby..xmo sedih2..Miz Nadi'ku sentiasa bg kekuatan kt saya..owez msg bertanya kabar kami..

Semalam Mr Hubby mc even today Mr Hubby suposenye mc tp keadaan kje yg melambak2 Mr Hubby kne masuk kje gak..Tapi hari ni klinik call result darah dh kuar..huhuhu...saya harus beredar dlu..kami nk ke hospital...Ya Allah Ya Tuhanku..Bantulah hambaMu ini..kami sgt memerlukan MU Ya Allah...di saat saya begini saya perlukan Mr Hubby saya perlukan kekuatan...bg kesihatan utk En S.U.A.M.I saya...

************
yesterday di Teratak Flora...

 keciankan Mr Hubby saya...
still chomel & encem gak

kami harus HAPPY...
kami STRONG...
sob sob...

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

1 CeLoteH ChiT cHaT:

niezzareena said...

mr zz... cepat sembuh okeh!