SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Monday, July 19, 2010

Im TIRED but HAPPY....

Purple Mood 2day..itz Monday evwybodyyyy....kih kih msti cemua mood w/end lgi nih...aku pun sme jek...Last Nite blk umah kul 9pm..My Clas habis at 6pm den tggu 5min Mr Hubby dh nk smpai..EPPYnyee aku...xsbr nk tgk muke Suami terCINTA..since mowning kul 8am aku dh kt Shah Alam..lme gak tu...RINDU sudah...Mr Hubby xdtg jemput sowang2..dia dtg wit Ila & Adi (chebokk je nk ikt..bg la peluang akak & abg nk dating)..xpe xpe...singgah Plaza Alam Sentral jap nk beli sumting 4 myself..tym tgh pilih2 barang tu byk plak peminat2 Ila & Adi nk amik gmba..aku ajk Mr Hubby g jauh2 ckit...xmo kaco diaorg (kang tompang glamer lak)..after beli2 brg nk g mamam lak..aku nk mkn spageti..Mr Hubby ajk g Pizza tp aku nk Spageti Kpg Baru..lgi besh n murah..Spageti ala2 Melayu la ckit rsenye...Ila & Adi pun 1st tym g Chop & Steak..Alhamdulillah diaorg chuke (jgn nk cewewet tau)

Sampai kt umah je aku nk trs mandi...dh melekit2 rse badan..seb bek perfume sentiasa bwk bersama...hihi...yg penting aku xbuchuk ok...penat nyeee..dr pagi aku ade claz til petang..Clas terakhir ttg ISLAM...conoknyeee dgr ustaz tu bcerita..."menarik & menghembus nafas" adlh pahala tuk sesiapa sahaja yg menuntut Ilmu...Alhamdulillah...bkn sia2 kita menuntut ilmu..even penat susah kita terimalah dgn REDHA...watching tv til 11pm tgk Mr Hubby dh ttdo kt sofa..Ila & Adi lak xbg aku tdo lgi...budak2 ni xreti penat ke hape..aku nk kje esk..diaorg leh la tdo smpai aku blk kje pun xpe..smpai umah je smlm aku mmg nk luangkn mse ngn diaorg je..RINDUUUU sgt2...2 yg xleh nk update pape cte kt diary smlm...

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: