SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Tuesday, July 13, 2010

Pengaruh Mr Hubby..

Maybe dr BABY lgi Mr Hubby dh minat bola kot.hri2 nk bcte psl bola..blk umah.. kt opiz pun akn tgk website bola..lgi2 bout MU..ade je cte dia akn update kt Adek Faidz....now WORLD CUP dh abish..so leh la aku tdo ngn aman & selesa..xde gangguan sore2 sumbang yg menjerit d mlm hari..(Sayang bkn ckp psl Hubby tau..jgn trse)..hihi..tp bkn lme pon telinge ni leh rehat..lps ni ade "NEW SEASON LIGA"...mak aiii aku pun dh terer bab BOLA nih..Mr Hubby aku penCINTA MANCHESTER UNITED..lau WC of cz la ENGLAND..(xpe even dh tkeluar awl minat ttp minat)...ble ENGLAND dh kuar Mr Hubby mula jd lalang...mula betuka2 minat..dr 1 negara ke 1 negara..Mr Hubby ngn My Mum sme jek..tiap2 hari msg pasal bola..kne la kowank berdua....yg penting Mr Hubby TIDAK AKN SOKONG GERMANY...slh 1 sbb nye "GERMANY kalahkn ENGLAND..(dlm diam aku chuke plak kt Germany)..tpkse sorak lam hati ble tgk Germany jaringkn GOAL..HIPOKRIT ckit...hihihi...byk kali gak aku menemani SUAMI TERCINTA watching WC...dlu aku ni hape pon xreti psl bola..now aku part of it..kih kih...lgi2 la ble tym LIGA SEASON lps...MU d tgga yg kedua..hampehh la ko CHELSEA...cnne ntah leh d kalahkn pasukan biru yg poyo itu..(oopzz hati2 kang ade yg sensitip)..LiverFOOL of cz dh BYE BYE jauh ketinggalan...maaf ye En Haris yg chuke gado ngn aku psl bola..ni jugak slh 1 tekanan hebat yg aku slalu trime ble dh jd penCINTA bola..kne hentam ble TEAM aku kalah..(team aku??)dasyat dasyat...En Azham la geng gadoh aku..dia 2 Team Chelsea..sebab ENGLAND kalah WC??..player Chelsea & LiverFOOL ade kt dlm 2 ha..kah kah..(gelak bsr aku)..confrim merah padam muke En Azham bce diary aku.."AKK"...aritu teman Mr Hubby bersoping JESEY WC..pening gak memilih jesey nih...yg penting Mr Hubby beli sebab chantek...kah kah..aku?? OF CZ MRS SAYANG KNE ADE GAK..ken BELI 1 tuk aku gak...semestinya GERMANY..yihaaaa..TERKANTOI kt Mr Hubby yg aku sebenarnye bersama GERMANY...belikn GERMANY tuk Ms Ain..tuk Birthday Pwezen..Mr Hubby ckp Ms Ain suke adidas n Germany nye Jesey pun adidas..pelik aku..cnne dia leh tahu minat Ms Ain..(Mr Hubby kn coach Futsal b4..Ms Ain 2 dtg je msti kai Adidas)..ye ye Sayang faham...relax lerr gurau jek.yg pastinya Ms Ain conok ble dpt jesey dr kami.mula2 risau gak tkut xkne plak bg jesey as a gift ..Mr Hubby ckp, MU akn keluarkn jesey baru..chantekk kew??setiap kali Mu ade game kami akn pakai jesey tau..bru ade semangat..cam tgk kt stadium lak..kih kih...pasni leh tgk jesey baru MU lak..Jesey camtu dhla mahal pastu bkn leh pakai slalu  pon..(oopzzz jgn mawah Mr Hubby)...

Setiap kali ade game Mr Hubby akn bgtau aku n mintak izin tuk tgk..alaaa aku ok sje..aku pon skrg ni dh di pengaruhi Mr Hubby dgn bola..lau tgk pantang leh senyap..nk jugak teman jerit2..hihihi....slalu gak tnye.."ble ade bola??game ape mlm ni??" conok kn...now kita sme2 tggu NEW SEASON LIGA..kali ni aku akn pastikan MU leh tggalkn semua team lain..GLORY GLORY...dun wory Mr Hubby, Sayang akn sentiasa menemani Hubby tgk Bola ye...Sayang pun dh jd cam Hubby penCINTA bola...kih kih....LETZ JOM JOM KITA MINAT BOLA..aikkk?? apakah??

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: