SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Wednesday, August 18, 2010

Ikuti kisahnya....

Kisah Ramadhan....

Semalam, Balik kje je stil muke muncung..sebab?? sye kn xsihat...hemam kan harusla muncung lgi2 ble bersama suami muncung leh wat sidai bju...Mr Hubby tnye byk kali nk bbuke ape hri ni..huhu..sayu je jwp "xtau"...Mr Hubby tnye lgi "Sayang xrse nk mkn pape kew?meh kita g beli lau Sayang teringn ape2"...geleng2 kple...tnye lgi ni "Sayang nk g Bazaar kt Segambut?"...geleng2 lgi....den dh otw blk bru jwp "Sayang nk g Segambut la"...ngade2 kan...itu perkara biase..hihi...patah blk g Segambut..alaaa SPPK tu...

Mr Hubby dh jmpe yg bekenan d hati wic is Nasi Kerabu...kami wat pusingan lengkap b4 membeli so dat nk pastikan ape yg betul2 kami nak..Bazaar chomel leh la wat camtu..kali ke2 pusing aku xjugak jmpe yg menyelerakan tekak..maybe stil hemam....nk ikan bakar but nmpk xfresh dah..mcm dh bakar lme...OH NO...kne wat pusingan ke3 lak..beli la Kerabu Mango...Mr Hubby nk kuih tuk maniskn mulut semasa bbuke "Kuih Pelita + Popia Sambal Garing"...mse nk blk tu temankn Mr Hubby bungkus Nasi Kerabu aku tertarik kt gerai sebelah...jual CAKOI...mule2 xdela nk beli tp cam besh je dh lme2 tgk...mybe org kedai tu prasan aku asyik dok tgk jew tp xjugak nk beli...ble Mr Hubby setel dia pun tnye wether aku nk ke Cakoi tu...trs je ANGGUK...aku pun dh beli Kebab...

At Home, aku sediakan juadah bbuke yg kami beli td....masukkn satu2 makanan lam mikowef tuk d panaskn...Mr Hubby owez d cc menolong Isteri kt dapur...Dh setel semua nk mandi2 leh trs Magrib after bbuke..Mr Hubby xsuke lambat2kn solat...BAIK...Alhamdulillah dh siap2 sempat gak bersih2kn umah mcm biase aromatheraphy kne ade so dat umah sentiasa HARUM WANGI....bru segar rsenye nk bbuke....

After, bbuke aku basuh2 pinggan Mr Hubby bersihkn meja..hidup berdua cenngitu la upenye..kne kerjasama...bru la sweet...conok gak hidup Suami Isteri ni ye..den kami Solat Magrib sme2...Mr Hubby Imamnye..(mstila Hubby xkn aku lak ye)...Setiap penghujung Solat Mr Hubby menutupnya dgn DOA...Setiap kali DOA di bce airmata ni trse laju je mengalir..Sayu hati mendengar doanya...suaranya...Terima Kasih Ya Allah dia atas anugerah yg ALLAH berikan...

Then, Mr Hubby nk study tuk exam while aku layan Zazi kami (laptop aku lerr)...tgk gmba2 kawen kami..Mr Hubby sediakn ubat2 tuk aku...i hate diz part..kne mkn ubat...wat to do hemam kne mkn ubat kn..layan Tv jap aku pun dh lelek2..kne ubat batuk mmg ngantok...Mr Hubby mintak izin tuk tdo lmbt cz nk study.tp Hubby akn tdurkan Sayang dlu ye..of cz BOLEH Hubby..dun wowy...study je ye...mmg dh jd tradisi kami "KEIZINAN DARI PASANGAN"...xkira la Suami or Isteri....elok gak camtu....

And, aku masuk bilik tuk sleep di temani Suami yg akn menidurkan aku sebelum mula study...slalunye Mr Hubby akn nyanyikn aku lgu..xcaye?? betulllll....lgu ape?? slalunye lgu-lgu Nasyid wic is Cinta Pertama & satu lgi tu xtau lak nme lgu..hihi...seriusly xtipoo....hihihi....kadang2 dia chuke ckp2 ngn aku evendo dia tahu aku dh tdo.. ade yg aku dgr ade yg aku dh mcm kt angkasa lepas dgr cam alien tgh bg arahan...hihii...ok ok now....ZzzzzzZzzz....

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

1 CeLoteH ChiT cHaT:

boboy said...

ko mmg ngada2 kan nyah..suka merajuk.nasib baik dpt husband baik cam husband ko tu.bla ko ngn join aku berpose..haha...