SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Thursday, April 14, 2011

Airmata..Berhentilah...

Apabila berbicara tentang air mata, saya jadi sedih, pilu...utk kesekian kalinya saya mengalirkan air mata sebanyak itu...mata terasa perit...sgt sakit...Ya Tuhan...Tenangkanlah hati ini..Ada nyawa dalam diri ini perlu saya utamakan sekarang..Sikap kebudak²kan itu perlu pergi jauh dari saya..Bukan sesiapa berbuat jahat bukan ade yang menyakiti bukan punya masalah untuk saya perlu mengalirkan air mata..Saya hanya RIDUKAN m.e.r.e.k.a. yg juga nyawa & jiwa saya..M.e.r.e.k.a itu keluarga yg darahnya mengalir tenang dalam diri saya...dh jadi lumrah dlm hidup, setenang tenang air di laut, pasti akan bergelora juga...begitulah hidup kita manusia...sama juga dgn saya, insan biasa yg tidak bisa hidup tanpa titisan air mata...dari malam td perasaan sedih menyelubungi hati..Hati tenang bila melihat senyuman En S.u.a.m.i yg tidak pernah bosan memujuk..Allah hadirkan d.i.a untuk melengkapkan hidup ini dari segala kekurangan...

Saya pejamkan mata terbayang wajah² m.e.r.e.k.a yang saya puja..P.a.p m.u.m a.b.g a.d.e.k saya RINDU k.a.m.u semua..7 hari saya bersama m.e.r.e.k.a tidak pernah puas dgn masa yg ada..Tiap² malam sebelum tidur bilik p.a.p & m.u.m jdi persinggahan..Saya bersama En S.u.a.m.i akan meluangkn masa bersama p.a.p & m.u.m..Saya akan baring dalam pelukan m.u.m sambil tgnnya akan mengusap² perut saya yg bulat ni..Bayangkn tiap² malam k.a.m.i melepak bersama sblm tidur..Terkenang saat itu airmata pasti jatuh lagi..

M.u.m slalu ckp "kakak dh dewasa dh nk jdi Ibu kakak kne kuat kakak kne bljr berdikari..hidup kakak sekarang utk suami & anak²..Kakak X lpe Mum Pap pun dh cukup buat Mum Pap tenang..Kakak dh xblh nangis mcm dlu²..Kakak bkn budak² lgi..Kakak kne korbankn manja tu sbb nk bg peluang kt baby plak nnti..Mum Pap akan sentiasa mendoakan kebahagian anak² Mum Pap.."

Ya Allah Ya Tuhanku..Lindungi m.e.r.e.k.a. berikan m.e.r.e.k.a kesejahteraan dunia & akhirat..Saya sayangkn m.e.r.e.k.a sepenuh hati saya..

M.u.m pun xleh nanes² jugak tau....

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: