SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Friday, April 1, 2011

My 26th Candle Light Dinner

Good Morning Loveliez... Hari yg penuh keceriaan utk saya..Last nite im having a GREAT LOVELY DINNER wit Mr H.u.b.b.y..My 26th Birthday Dinner @ Delicoius, Marc Residence (area KLCC)...Romantic & Privacy place to 'dating-dating' wit ur ...Its menu has blossomed into a veritable treasure house of western and local favourites and satisfies the palates of its diners..Tempat yg sgt menarik, tetarik tempat yg memang DA BOMB!!..Sesekali nk berdating tu sesuai sesgt lau slalu mahu kering jugak d watnye..Yesterday was soooo amazing..THANK YOU MR H.U.B.B.Y FOR A WONDERFUL NIGHT..

1st, i got Handbag from Charles & Keith (my feveret) 2nd, i got Rose Bouquet & 3rd, i got Buku Resipi..Macam biase Mr H.u.b.b.y xkn bg satu je pwezen tuk saya..Like h.e said, tak puas je tgk only 1 pwezen..(harap smpai ble² pun cenggitu ye)..Anyway, I everythng dat y.o.u gave to me My Dear H.u.s.b.a.n.d on My Birthday..

Enjoy the picture of U.S @ Delicious Cafe...












Traditional Nasi Lemak
 

RootBeer Float

????
























 

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

18 CeLoteH ChiT cHaT:

Mommy Farra said...

hurm...best kan tempat dia...fara pun suka lepak kt delicious,konsep putih blue n turquoise sangat menarik kan...

NM02 said...

muka ibu mengandung ni berlainan sekali. pia, akak tak sabar nak tengok baby, hasil usaha keras korang. ahaksss

NadiahNaddNadi said...

bes kan bes kan tempat ni!!
awak cuba bayangkan, kamiorg berdinner ramai2.. bwk alyaa kat sana, and alyaa larik2 dalam kedai tu...

ZSqueenbee said...

Fara, a'aa mmg best..pia g yg kt marc residence..yg kt jln u-thant tu plak ade komen yg xbest so mls nk ke c2..hihi..sgt sweet kn tmpt ni..mknan pun best..

ZSqueenbee said...

kak iena, ni msti nk ckp idong pia bulat ni..haha..a'aa pia pewasan muka dh lain ckit..kombang² je muke..hihi..

pia pun xsbr tgk muke baby..pia doakn dia sehat & sempurna sifatnya..insyaAllah..

Kak iena,tahun ni tahun akak jugak..jom usaha lgi..skali xjdi terbang bali sbb......

MrS JaJa said...

waaaa...bestnyer...cute cute...awk, perut awk dah nampak kebesarannyer..sukaaaaaaaaa...

ZSqueenbee said...

nadi,best best..alya lari je tmpt ni luas..ye kew luas..haha..mlm td chebuk amik gmba sbb mum pap nk tgk kami g diner..hahaha...

ZSqueenbee said...

Ja, blk dr dinner kne gelak ngn adi n ila sbb klaka tgk pewut sye dh bsr..sabo jela..yay!! lps ni nk tgk awk lak??so ade gud news??hahaha...hri tu trs blk ke menyinggah kt mne² lu??haha..xkn xleh tggu smpai umh kot..hahaha

syanasaid said...

cute gile perot pia..
akak da jd addict plak ngan blog pia ni
hahaa

ZSqueenbee said...

Kak Syana,hihihi comel la akak ni..akak byk sgt blog la xtau nk flolow yg mne..blog mne yg plg aktif??

ZZnoor said...

wa!! sy mau join gak kt sini!! meriahnye!! hihi..
ya, the venue was superb, n most impotant thing? the service!! sgt polite n kind sumenye...proud to be malay n malaysian!

UrBelovedHubby said...

sayang...another great dinner for us!! alhamdulillah...thank god u r happy for this, n soon? cant wait for my turn! ahakzz!! i love u sayang!! i love u baby dalam pewut mommy!!

Anonymous said...

comei nye perut dia..
tmpt ni nmpk sgt menarik la

ZSqueenbee said...

Nana, mmg menarik..try gi 1 day..romantik wak..mknan pun superb..layanan pun marbeloz..

UrBelovedWiffy said...

Hubby,baiklah turn awk la..hihi..turn awk slalunye special..lau dulu candlelite diner tepi pntai now plan mahu berhoneymoon lgi..mne achi bday awk je kta g jauh²..hihi

ct shah said...

wahh!!perut pia dh nampak!!comelnya,bulat jer..:-)

p/s:pia,awak nampak lagi cantik berambut fringe begitu.hehehe..ikhlas nih tau.

ZSqueenbee said...

awk,iyee sudah bulat..semua pun sudah bulat..hihi...

serius??hihi blushing lak..malunyee org puji..time kaseh awk..

Galuh Cendra Kirana said...

what a dinner!!!!! :)))))