SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Monday, May 3, 2010

Aktivitiku...

hihi...dh kol 12 thari..aku stil lgi kt ats tilam...lazieeee nye nk bgn....ni semua sbb tdo lmbt blk bowling..hihi...My Agee plak asyik tnye wether aku dh besiap ke blm...dh ready ke blm...hihihi kami plan nk kuar jln2..itulah aktiviti kami setiap hujung minggu...lau x blk seremban jln2 jela...aku lak malas nk layan My Agee biarkn dia cri...hihi kidding....alamak kak elin pun dh mndi dh ready gak nk kuar...so aku sorang la ni yg xready lgi....jap lgi mesti kakak buchuk 2 bebel tgk aku stil tbaring lgi dpn tv...ok2 im ready...2 mandiiii....

kte branch jela...My Agee amik both of us n kteorg nk branch kt PIZZA HUT..ermm nyum nyum...sedappnyeee....My Agee nk salad gak..baiklah...after pizza nk hntr kak elin blk umh n aku n My Agee lak g jln2 cri ape yg kami nk cari...stil ade lgi yg pending...brg2 My Agee la byk yg xsetel lgi so plan nk cri kt Mid Vlley...hope sgtla jmpe yg bekenan....

Alhamdulillah kami jmpe ape yg d cari...juz lyk wat My Agee  nak...kaler pun fav die...so juz grab it...den kt dlm Jusco ade jual MUFC nye brg2...wooo My Agee nye fav FC 2...hihihi...aku tau dr dlu lgi dia nk shirt MU...dh lme kami intai2 tp hrganyee wat kami asyik pending...ade rezeki lebih leh la beli kn...cri nye cri dia bekenan 1of short MAN U...aku suh dia try n aku decide nk beli tuk My Agee...excitednyee die...kali ni aku nk focus brg2 die lak..asyik aku jek xadil lak..hihihi...dh pilih mne yg bkenan dh jmpe ape yg d cari kami nak balikkkkkkk.....yg beshnyeee aku leh wat MY Agee happy...dia dpt ape yg dh lme dia ingnkn....so u can owez remember me wen u wear it..hihi...

on da wat back aku tnye My Agee wether nk jln2 nek motor x..hihi..kta g tgk wayang nek motor..so xdela nk tempuh jam n jimat wit paking..hihihi...die gelak je aku ajk nek moto...saba jela....dia concern gak mne nk smpn helmet buttttt dia ajk g beli tiket wayang nek motoo..kete tggalkn kt umah aku...yay!! nek moto...nek moto g curve...conok conok...My Agee bwk pun hati2 je...jgn dh kawen merempit lak...hihii....

blk lmbt gak dat nite...tirednyeeee....nk tdo get ready tuk 2mowow lak..nk g kenduri besfren My Agee kt rantau..jauhnyeee......aku pun ajk kak elin join us...2 yg conoknyeee....Zzzzzz....


♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

1 CeLoteH ChiT cHaT:

ur B said...

Thank u sayang...
i really appreciate it!!
i love det swim suits n short!!
terbaaaekkk!!
tq so much!
i love u...