SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Friday, May 14, 2010

Penambahan Koleksi...

Balik kje je dh plan wit My Agee nk g mkn kt ikea..nk ajk nenek Ajja mam kt c2...windu ngn meat ball...ciken wing...nenek Ajja blnje both of us..tenkiu cayangggg....cucah2 je nk blnje...hhihi...ptg2 suke gak jln2 kt ikano kt curve kt ikea...3 in 1..senang nk jln2 kt c2..paking pun byk tmpt nk jln2 pun byk...brg2 pun not bad...tuk hantaran pun ade gak satu dua brg beli kt curve...

cam biase xleh nk dating cz nenek ade join us..kne la ber3...hihi...ingtkn nk g mamam je xnk soping2 lu..nk tggu w/end bru jln2...tp tbe2 lps mknn....arghhhhhh aku TERbeli perfume....sbb nenek Ajja nk sgt beli perfume...dr dlu lgi mmg dia nk beli perfume pon...ble dia dh tgk2 aku pun tgk2 gak...aku cam dh blh rse yg aku akn beli gak n biase la My Agee akn beli gak lau tgk aku dh beli..tp My Agee ade 1 set xbukak lgi kunonnye tuk hntaran tp dia leh berubah hati lak nk tuka perfume lain..aduhhhhh pening pening...godaan perfume mmg xleh blah la....payah nk control camni...aku baru je beli perfume xsmpai 2 bln lgi...sebelum ni aku beli Paris Hilton sbb ade sale...yg ni pun sbb jualan murah..(ngeh ngeh)...ade rezeki lebh leh la beli...2 pun ade sale...xbyk pun atleast ade...

Nenek Ajja tergoda ngn Ralph Lauren blue...yeshhh baunyee mmg sedapppp..even perfume tu dh lme kt pasaran but bau nyeee kira yg TERBAEKKK la dr Ralph Lauren...datz y stil bertahan till now...aku lak tergoda wit CK in2u...dh lme gak nk beli Ck tp asyik cancel...Jusco pernah wat promotion CK tuk laki & pmpn only RM300 tp aku xckup budget nk beli lgi...My Agee pun ikut cam aku nk CK in2u gak..hihihi...pk nye pk pk nye pk atlaz kami TERbeli gak...yg beshnyeee nenek amik smpai 2 botol perfume...xleh nk wat pilihan sbb dua2 dia suke..Ralph Lauren & Ck in2u....so nk x nk kne amik both..hihihi...aku & My Agee lak amik CK in2u "him" & CK in2u "her"...My Agee said itz ok leh wat collection..arhhhhh nk sedapkn hati mcm2 je dia ckp ye...(pndai ye B).....aku jarang gak beli perfume..slalunyee mum yg hadiahkn...now kne beli snri xleh nk harapkn mum je...tenkiu My Agee...hihi...

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

1 CeLoteH ChiT cHaT:

ur B said...

besh kan ade byk perfume!!
leh tuka2..so xdela cepat abis 1 perfume tu..hihi
tapi, dlm byk2 perfume B ni, B dh tau dah yg mane leh defeat sume perfume!! ahaha!! ask urself sayang? u oredy know d answer!!
welcome 'him' & 'her' to our collection!!