SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Tuesday, May 11, 2010

Konsert Pertama Ila....

"ramai family kita dtg 2day..ptg tok ila ada rehearsel ktk mok tgga??mun dpt ptg lak dtg awl k.adi suh dtg awl"..msg mama ila to me...suh aku dtg awl ptg..lau blh tgk ila rehearsel n adi nk aku dtg awl gak...ila nerves sgt2 tp dia sgt bersemangat nk wat show...slh 1 chebab iz fmly dia semua ade kt KL...dtg KL juz nk tgk 1st konsert ila..cian kt diaorg..dhla tym aku booking tiket diaorg hrga tiket semua mahal....xde promotion MAS even AirAsia...aku booking AirAsia je..MAS mahal gler even hrga tuk member...seb bek blk poce aku dh siap booking...2 yg besh jd member MAS..leh dpt price blk kampung....

aku dr Sban trs ke shah alam...around kul 7pm aku dh smpai...trs g Quality Hotel...fmily ila duk c2 cz senang nk jmpe ila n adi...budak2 Mentor semua duk c2..cam biase ble dh jmpe mmg kecohhh la kami...mcm2 cte nk share...rse cam dh lme gle xjmpe diaorg..ngeh ngeh...7.30 dh get ready nk gerak g MBSA..sebelah hotel je..jln kaki pun xpe...hahaha ingtkn kami yg dtg paling awl upe2nye ade lgi yg lebih awl...kul 8 bru leh msuk auditorium...tgk kt kerusi ade nme ila so kami tau 2 tempat tuk family ila & oso family Joe..alamak depan skali...aku lak amik tempat selamat..xnk duk hujung2..

Tbe2 ade krew Mentor mintak srg wakil dr family Ila tuk intvw bsme Ally..hihihi semua xnk n semua sepakat suh My Agee..sowie B...i noe u can do it..hihihi....pujuk punya pujuk atlaz My Agee willing nk mewakili family ila...mlm 2 besh gle..perfomnce setiap proteje semua besh...spechlz la tgk show dr ILA...she luk GREAT!! PERFECT!!! Killing me softly ila feat joe...fuhhh mmg besh....



Ally wit My Agee..hahaha...My Agee nerves....byk gler msg n org call aku ckp My Agee masuk TV..hahahaha...funny la....Mum pun tekejut bakal menantu masuk Tv...org swak ramai dtg My Agee gak yg kne jd wakil...hahaha...end of show dh tgk keputusan rse xpuas hati gak..tp itz ok ade lgi mse tul ila buktikn...mama joe pun meluahkn rse xpuas hati..yg lain pun not bad..semua did da best!!..datz da fact bout reality show..cummon evwybody....insyaAllah nex tym wil be ok...so mggu ni tgk adi tuk 1st konsert dia lak...
Mama Joe & Mama Ila
(kami robot...)


♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

3 CeLoteH ChiT cHaT:

Cik Fathiyah said...

killing me softly by ila mmg terbaek :)

NadiahNaddNadi said...

awak... sy dah tgk...! btul2 cakap zz... ila terbaekkkk.... sy sokongggg~~~~

ur B said...

sy pun sokoong!!
terbaeekk