SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Monday, May 10, 2010

padan muke cik adekkk....

Alamak dh thari...aduhhh aku bgn lmbt lgi....arghhhhhh cnne leh smpai thari ni...2day plan nk g Jln Tar..mne leh lmbt2...aku rimas lau g Jln Tar ptg2...msti ramai glerrr org....ni semua gara2 blk lmbt dr uptown...gatal nk ikut abg g uptown..padan mukeee...dh kne blk kul 4 pgi....kecian kt My Agee gak la..jd mngse keadaan..kne ikut gak aku g uptown..xdenyeee dia nk biarkn aku g sowang2...nk x nk My Agee kne mngekor gak aku ke uptown....abg adoz pun ade skali...dia partner biznez abg aku ktekan....dr umah pun dh lmbt cnfrm la akn blk lmbt gak...wooooo ramainyeeee manusiaaaa....aku pun xtau sbb ape aku nk join abg...padahal aku dh tuka bju tdo dh goleng2 kt atas tilam ku yg shedapppp....mybe aku nk bsme ngn abg datz y nk gak ikut even mte dh terlelek2...hihihi byk gak aku beli brg..hihi....lgipun nk blk sban tuk celebrate Mother's Day so aku beli la bju..nk kai bju baru gak..hihihi....abg lak byk gle mbeli stok utk biznez dia kt swak....wooooo ntah bape la dia berhabis dat nite..kali ni dia bsungguh tuk doing biznez..gud gud....aku lak dh tgk abg beli brg byk2 aku pun amik kesempatan mintak free gift..hahaha...yg besh nyeee org kedai nk bg...yela dh beli byk2 haruslah dpt free satu....n aku pun dpt hrga murahhhh dr biase...

pelik pelik...makin pgi makin ramai lak org....aku lak makin rimas...mte pun makin mengantuk....My Agee sabar je temankn aku...My Agee jarang nk mbeli kt uptown tp sumtym lau dia dh bkenan blh sje..xkisah pun....bkn cerewet sgt pun...(yela 2)...ade gak try cri board shorts tuk My Agee...quicksilver la board shorts da best..tp hrga dh sme cam hrga butik...ermm xbeshnyeee...dia ckp ori..lau ori btter bli kt butik quicksilver..puas hati....(nnti kta cri lgi ye B)...honeymoon lmbt lgi...ngeh ngeh...

dh habis aku pusing kt uptown mte pun dh xtertahan2....mengantokkkk sgt2....both of us mmg dh penat...nk layan abg & abg adoz mmg xlarat dh...biarla diaorg cri lu brg2 diaorg nak aku nk blk kt kete....nk ZzzzzzzZz....cian gak kt My Agee msti dia tired...dia xbyk ckp..dia layan je..sabar je..huhu...masuk je lam kete aku ckp kt My Agee nk tdo..aku trs ttdo smpai blk umh..hihihi....magic ble aku tbe2 tjge betul2 dh nk smpai umh...pastu leh sambung nyanyi lgu KRU..hihi...

uuuuu xsbrnyeeee nk baring kt tilam.....smpai je umh aku trs wash face...basuh kaki kai bju tdo trs tdoooo....cian My Agee sabtu nk kne g Jln Tar lgi...aduhhhhh....nk ZzzzzZzz....ready 4 2mowow....

♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: