SuperMama Journey









Welcome to my little fairytale world..Wife & Mama’s journey hood..My Blog a.k.a my diary..story bout my value of life.. Story of mylife bout My lovely Mr Hubby.. My Littleman Nur Danish Aniq..My Family & xde kne mengena dgn hidup sesiapa wic not belong in my life..Dont like me? COOL, I don’t wake up & blogging everyday to IMPRESS you.. If you do not like my blog, please do not read it & why would you follow my story..This blog is supposed to be my safe place to vent and process feelings I can & can't in real life. If you cannot handle what I write about then don't read it..Stalker plz behave wen u enter my privacy & plz RESPECT. I have my own life& style not trying to plz u or make u smile...My blog is for people who might able to get some help from it & ikhlas to share the story..Clearly I have enough people in my real life who don't give a crap about me..Jgn jdikn blog sye utk menambah dosa anda by dat btter just leave & go to a certain someone else's blog I'm sure you favor..Dont hate me juz bcz ur jelousz bout my wonderful life & respect their jealousy cz people tink dat im better den dem...if rse xnk mengalah nk copycat my pleasure tuk jdikn sye ur feveret challenge n be my biggest fans.Hidup kne bermoral & kne bermaruah & jgn jdikn blog utk mencemarkn image dri sendri..Let beauty fill ur life & happiness ur heart..FACT : HATERS don’t really hate me. In fact, they hate themselves bcoz I am a reflection of wat they wish to be...Inside every CONFIDENT girl is a FRAGILE Princess..Be NICE!!





Tuesday, May 11, 2010

Steamboat untuk kami...


dh puas jln1 kt Jln Tar...itz tym 2 go home...hihi..dr Jln Tar trs ke Sban....awan mndung mnandakn hri nk hujan...ermm besh lau tdo ni..sejukkk....so ade kemungkinan ake xleh nk menemani My Agee on da way back to Sban...(bkn mmg slalu camtu kew) cz aku nk tdo....My Agee lak relax je bwk kete...xlju xtlalu perlahan...bhye gak hujan2 drve laju2..kami lak darah manis...kne hati2 dlm semua perkara...

cam biase b4 aku ttdo mcm2 cte kami akn share sme2....slalunye msti cte d awl pkenalan kami...share bout family share bout everythng....ade je topik nk d ceritakn...pastu jd bahan tuk gelak...pastu kami akn nyanyi lgu kt radio sme2 koat2..hihihi....lau x mmg 5 minit je aku duk lam kete pastu ZzzzZzz...hihihi...kakak ipar My Agee pgi2 dh call ckp mlm ade diner...steamboat diner...yihaaaaa..dh lme rsenye aku xlayan steamboat....beshnyeeee....so 2nite ade gathering wit My Agee'z family....Mama Ayah...Abg Idzam & family...Abg Iwan & Kak Ainun (baby lam pewut gak)..Kak Lin (peace sista)..& oso Adek (buchuk buchuk)....

beshnyeeee dpt diner wit My Agee's family...ermmm slalunye celebrate kt "Top Spot Seafood" (fav plce fmly aku)...tp kali ni aku kt semenanjung...jauh dr family..hnya ucapan n kiriman hadiah je mampu aku wat..huhu..tbe2 rse sedih lak...msti mum pun windukn aku..sowie mum....but i got sumting 4 u..hope u lyk it...gift frm me & My Agee...


♥What can I say..I'm Unique..I am Myself.. Juz Being Me..Peace Love Happinez♥

0 CeLoteH ChiT cHaT: